Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29034
Назва: Стратегічні трансформації у діяльності туристичних підприємств
Автори: Погуда, Наталія
Ключові слова: туризм
інформаційно-комунікаційні технології
туристичне підприємство
діджиталізація
стратегії зростання
конкурентні стратегії
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Погуда Н. В. Стратегічні трансформації у діяльності туристичних підприємств / Н. В. Погуда // Теорія і практика розвитку туризму - досвід, проблеми, інновації : Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція (м. Харків, 2024). - Харків : НУЦЗ, 2024. - С. 147-149.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто специфіку роботи туристичних підприємств у сучасних умовах. Визначено, що більша кількість туристичних підприємств є фізичними особами. Найбільш поширеними стратегіями у діяльності туристичних підприємств є стратегії зростання. Акцентовано увагу на взаємозв’язку рівнів управління та видів стратегій, характерних для підприємств туризму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29034
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.