Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29034
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогуда, Наталія-
dc.date.accessioned2025-04-08T08:44:50Z-
dc.date.available2025-04-08T08:44:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПогуда Н. В. Стратегічні трансформації у діяльності туристичних підприємств / Н. В. Погуда // Теорія і практика розвитку туризму - досвід, проблеми, інновації : Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція (м. Харків, 2024). - Харків : НУЦЗ, 2024. - С. 147-149.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29034-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто специфіку роботи туристичних підприємств у сучасних умовах. Визначено, що більша кількість туристичних підприємств є фізичними особами. Найбільш поширеними стратегіями у діяльності туристичних підприємств є стратегії зростання. Акцентовано увагу на взаємозв’язку рівнів управління та видів стратегій, характерних для підприємств туризму.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectтуристичне підприємствоuk
dc.subjectдіджиталізаціяuk
dc.subjectстратегії зростанняuk
dc.subjectконкурентні стратегіїuk
dc.titleСтратегічні трансформації у діяльності туристичних підприємствuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.conference.locationХарківuk
local.conference.date2024-02-10-
local.conference.nameеорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації : всеукраїнська науково-практична інтернет-конференціяuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.