Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1016] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 881 до 900 з 1016
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Nature of financial globalizationVilga, Maksym; Chubukova, Olga
2016Тенденції розвитку світового сучасного ринку маркетингових комунікацій на теперішній часЧубукова, О. Ю.
2016Аналіз заходів стимулювання збуту в ресторанах швидкого харчування м. КиєваСтеценко, Г. С.; Подольна, В. В.
2016Розвиток брендингу в УкраїніКокорева, А. В.; Євсейцева, О. С.
2016Роль упаковки товару в маркетингуРудько, А. О.; Євсейцева, О. С.
2016Роль реклами в комерційній діяльностіПроценко, В. О.; Євсейцева, О. С.
2016Мобільна реклама – дієвий інструмент мобільного маркетингуОлійник, О. С.; Євсейцева, О. С.
2016Бренд як важлива складова комплексу маркетингуТонкошкурова, Н. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Етапи становлення та розвитку маркетингу в УкраїніРуденко, М. Б.; Євсейцева, О. С.
2016Спонтанні покупки: слабке місце споживачаКоростинська, Н. Р.; Євсейцева, О. С.
2016"Таємний покупець" як метод маркетингового дослідженняКоломієць, К. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Комунікації в системі сучасних міжнародних відносинДухніч, С. Є.; Євсейцева, О. С.
2016Тенденції ринку ІТ-освітиЖур, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Дослідження стратегій створення університетів світового рівняЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Основні тенденції в BigDataЯковець, Р. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Використання Big Data в маркетингуСлишинська, В. О.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Маркетингові інновації провідних брендів світуПоліщук, Л. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2011Особливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємствЄвсейцева, О. С.; Качур, Л. В.
2013Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємствПодольна, В. В.; Семенюк, І. В.
2013Ефективність комунікаційної діяльності вищих навчальних закладівГрищенко, І. М.; Крахмальова, Н. А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 881 до 900 з 1016