Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1016] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 861 до 880 з 1016
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Фактори формування логістичних системТолстих, А. В.; Євсейцева, О. С.
2016Характеристика основних елементів логістикиЛучанська, І. В.; Євсейцева, О. С.
2016Специфіка логістичного підходу до управління матеріальними потокамиКретова, Д. В.; Євсейцева, О. С.
2016Поняття та генезис розвитку логістикиШевель, О. А.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетингове стратегічне управління портфелем бізнесу підприємстваКравець, О. О.; Євсейцева, О. С.
2016Стратегії вибору галузі для диверсифікаціїГриппа, І. К.; Євсейцева, О. С.
2016Сутність маркетингової конкурентної стратегіїПетренко, А. К.; Євсейцева, О. С.
2016Порівняльна характеристика основних конкурентних стратегійОгієнко, О. С.; Євсейцева, О. С.
2016Сторітеллінг у сучасному маркетингуМеркулова, Д. Д.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетинг впливу. Як знайти найкращих агентів впливу?Матвеєва, А. Д.; Євсейцева, О. С.
2016Головні принципи рекламного текстуРибак, Д. К.; Євсейцева, О. С.
2016Особливості брендів-лідерівКачур, С. В.; Євсейцева, О. С.
2016Соціальні мережі та їх значення в маркетингуАсянова, А. Р.; Євсейцева, О. С.
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2016Вибір оптимального способу просування компанії, що спеціалізується на event-marketingРамандаш, Ю. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Роль слоганів у формуванні брендівКравченко, В. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016PR як засіб формування ідентичності брендуПопков, К. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Нетрадиційні інструменти брендингуПічкур, А. М.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Event-marketing як іструмент маркетингових комунікаційЧегренець, Д. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Conceptual bases of international businessPodolnyi, Andrii; Chubukova, Olga
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 861 до 880 з 1016