Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1016] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 901 до 920 з 1016
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Теоретико-методичні основи підготовки бізнес-аналітиків у ВНЗ УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2016Методи соціальної підтримки учасників АТОЧубукова, О. Ю.
2016Дослідження забезпечення якісної вищої освіти у контексті університету світового рівнюЯренко, А. В.; Хоменко, О. І.
2013Использование концепции брендинга украинскими предприятиями легкой промышленностиЗимбалевская, Ю. В.
2012Методологія побудови системи моніторингу стану економічної безпеки підприємстваІванченко, Н. О.
2012Оптимальне управління підприємством як запорука його конкурентоспроможностіГеселева, Н. В.; Діброва, О. В.
гру-2016Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системахЯренко, А. В.; Раллє, Н. В.
2010Казначейство банкуКириченко, А. О.; Денисенко, М. П.; Гречан, А. П.; Грищенко, І. М.; Єрохін, С. А.; Єрмоленко, М. М.; Олійник, Д. І.; Лаптєв, С. М.; Бондаренко, О. О.; Яцишина, Л. К.; Ковальчук, А. Т.; Роголь, С. Л.; Головко, А. Т.; Білоусова, І. А.; Бондаренко, О. С.; Бреус, Світлана Василівна; Ваганов, В. Г.; Власюк, Т. М.; Вовчок, С. В.; Воронкова, Т. Є.; Грищенко, А. І.; Домрачєв, В. М.; Євсейцева, О. С.; Єременко, В. О.; Захаров, О. І.; Кабанов, В. Г.; Кощеєв, О. О.; Потійко, Ю. А.; Чигирик, К. О.; Шульга, В. М.; Пригунов, П. Я.; Паращенко, Л. І.; Матіос, А. В.; Біла, Т. Ю.; Гулей, А. І.; Денисенко, О. М.; Євлах, О. Ю.; Єрохіна, А. С.; Ігнатенко, В. А.; Іщенко, В. Ю.; Кириченко, А. О.; Кудря, І. В.; Харченко, О. І.; Шевчук, Ю. В.
2012Інформаційні технології у національній антидемпінговій політиціЧубукова, О. Ю.; Бондаренко, О. О.
2012Аналіз ринку снекової продукції УкраїниЄвсейцева, О. С.; Ющенко, А. В.
2012Застосування методу бджолиних колоній для розв’язку задач оптимізаціїЧубукова, О. Ю.; Іванченко, Г. Ф.
2012Вплив інституційних змін на розвиток інформаційних технологій в УкраїніСиненко, О. І.
2012Основні тенденції сучасних напрямів розвитку економікиРаллє, Н. В.
2012Ретроспективний аналіз світового досвіду макроекономічного моделюванняКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Іваненко, О. І.
2012Стратегія пошуку знань в просторі станів потенціалів економічної безпеки підприємстваІванченко, Н. О.
2009Обгрунтування інфраструктури логістичного об'єкту в умовах глобалізації економікиЄвсейцева, О. С.
2010Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловостіЄвсейцева, О. С.
2016Оцінка та прогнозування конкурентних позицій окремих компанійЖуковін, А. І.; Євсейцева, О. С.
2016Формування і вибір цільових сегментів підприємстваКухар, О. С.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетингова стратегічна сегментаціяСобцева, Г. М.; Євсейцева, О. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 901 до 920 з 1016