Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1016] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 701 до 720 з 1016
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Директ-маркетинг як засіб максимально ефективної рекламиЄвсейцева, О. С.; Середня, А. Г.
2017Як народжуються цікаві ідеї в директ-маркетингу та як їх розвиватиЄвсейцева, О. С.; Нікітович, В. В.
2018Інформаційна безпека у навчальних закладах УкраїниЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2018Особливості викладання дисциплін для економічних спеціальностей у закладах вищої освітиШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2018Впровадження дуальної системи навчання у ЗВО при підготовці майбутніх фахівців туристичного бізнесуКостинець, В. В.; Костинець, Ю. В.
2017Дизайн відносин, або на що варто витратити творчі силиЄвсейцева, О. С.; Сіряк, Д. В.
2017Мобільний маркетинг як невід’ємна частина директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Богомоленко, А. В.
2017Інструменти для спонукання ініціативи клієнтівЄвсейцева, О. С.; Киричок, В. В.
2017Як провести e-mail-розсилку і не потрапити в список спамерівЄвсейцева, О. С.; Тхорук, Ю. С.
2017Креативність в директ-маркетингу – може бути чи повинна бути?Євсейцева, О. С.; Козачук, А. С.
2017Ефективний лист в директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Сапян, А. С.
2017Діалоговий SMS-маркетингЄвсейцева, О. С.; Ковальчук, Ю. С.
2017Особливості управління контент-маркетингом промислового підприємстваКостинець, Ю. В.; Чередниченко, О. В.
2017Маркетинговий аудит у маркетинговій діяльності підприємстваЧубукова, О. Ю.; Якименко, Г. С.
2017Стимулювання продажу як елемент маркетингової комунікаційної політики підприємстваПодольна, В. В.; Титаренко, С. Ф.
2017Сторітеллінг як інструмент PRПодольна, В. В.; Меркулова, Д. Д.
2017Управління поведінкою споживачівПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Мотивація споживачаПодольна, В. В.; Шнитко, Є.
2017Сутність маркетингового аудитуПодольна, В. В.; Трачило, Ю. П.
2017Використання Big Data маркетингу для прогнозування поведінки клієнтівПодольна, В. В.; Матвеєва, А. Д.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 701 до 720 з 1016