Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1016] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 721 до 740 з 1016
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Вибір медіаканалу як основна складова медіаполітики підприємстваПодольна, В. В.; Кокорева, А. В.
2017Особливості поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлюПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Сутність стратегічного маркетингового аудитуПодольна, В. В.; Подунай, В. В.
2017Поняття "образу" та "іміджу" товару у рекламній діяльностіПодольна, В. В.; Лі, КА
2017Інтернет-реклама як бізнес: переваги та недолікиПодольна, В. В.; Богуславська, М. В.
2017Social Media Marketing, як новий вид маркетингуЧубукова, О. Ю.; Сичов, Д. О.
2017Інтерактивні технології в бізнесіСиненко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2017Маркетинг в агробізнесіХоменко, О. І.; Косенко, Я. Ю.
2017Рекламна діяльність: організація і практикаХоменко, О. І.; Юркевич, Т. В.
2017Маркетинговий контрольХоменко, О. І.; Приходько, Д. І.
2017Аналіз і формування споживчих переваг та уподобаньХоменко, О. І.; Монька, І. С.
2017Креативний маркетингХоменко, О. І.; Литвиненко, В. О.
2017Маркетинг і телекомунікаціїХоменко, О. І.; Кузьменко, Г. В.
2017Природня (нативна) реклама як найближча перспектива інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Колесник, Б. О.
2017Розробка програм інтегрованого маркетингового впливу на споживачів цільових сегментівХоменко, О. І.; Д’яченко, Д. О.
2017Нейромаркетинг та його роль у розумінні споживача та його реакціїХоменко, О. І.; Гончаренко, А. Р.
2017Персоналізація в маркетингуХоменко, О. І.; Бондар, С. В.
2017Інновації в маркетингу: сучасні тенденції застосування інтернет-технологійХоменко, О. І.; Архіпцева, К. В.
2017Роль маркетингу в туристичному бізнесіХоменко, О. І.; Тимошенко, Ю. В.
2017Як веб-маркетинг допомагає вийти компанії на новий рівеньХоменко, О. І.; Джафаров, А. Ф.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 721 до 740 з 1016