Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1016] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 681 до 700 з 1016
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Використання Big Data компаніямиПономаренко, Ігор Віталійович; Виноградова, О. В.
2017Перспективи запровадження machine learning в економікуПономаренко, Ігор Віталійович; Безсмертна, Ю. С.
2017Партизанський маркетинг в діяльності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Щур, К. А.
2017Івент-маркетинг в діяльності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Шевченко, Л. В.
2017Бенчмаркінг в діяльності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Шайнюк, І. В.
2017Інтернет-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович; Федінчик, О. О.
2017Використання маркетингу в електронному бізнесіПономаренко, Ігор Віталійович; Домантович, О. П.
2017Мультисенсорний брендингПономаренко, Ігор Віталійович; Бабій, К. О.
2017Організація збуту на промисловому підприємствіЧубукова, О. Ю.; Шнітко, Є. С.
2017Канали розподілу у маркетинговому середовищі підприємстваРаллє, Н. В.; Чередниченко, О. В.
2017Реклама як ефективний інструмент маркетингуСиненко, О. І.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Маркетинг у соціальних мережахСиненко, О. І.; Служалий, В. Р.
2017Стратегічні модулі в емпіричному маркетингуСиненко, О. І.; Сичов, Д. О.
2017Застосування технологій обробки великих даних (BigData) в маркетингуСиненко, О. І.; Прасол, І. Г.
2017Застосування штучного інтелекту в маркетингуІванченко, Н. О.; Гурин, В. В.
2017Застосування крауд-маркетингу для підвищення ефективності діяльності компаніїАфтанділянц, М. В.; Галака, М. П.
2017Персональний брендинг як запорука кар’єрного успіхуАфтанділянц, М. В.; Матущак, А. М.
2017Гейміфікація: ефективна технологія впливу на лояльність споживачів та персоналуАфтанділянц, М. В.; Сметаннікова, Є. А.
2017Маркетинг вражень як технологія управління споживачамиАфтанділянц, М. В.; Наумкіна, І. О.; Ключко, А. С.
2017Директ-маркетинг на фармацевтичному ринку УкраїниЧубукова, О. Ю.; Рибченко, Р. О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 681 до 700 з 1016