Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
Електронний архів КНУТД
Перегляд зібрання "Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)" за групою - Заголовки
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 1 до 20 із 1016
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2018
10 найдорожчих брендів за версією журналу Forbes
Зимбалевська, Ю. В.
;
Волковинська, П. С.
2017
A procedure for optimization of energy saving at higher educational institutions
Gryshchenko, Ivan
;
Shcherbak, V.
;
Shevchenko, O.
2019
A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингу
Федорченко, Андрій Васильович
;
Пономаренко, Ігор Віталійович
2023
Advancing innovation, global education and interconnection: virtual exchanges in higher education and youth supported by Erasmus+ VEHUB4YOU project
Cherniavska, Olena
;
Bayramov, Sh.
;
Shmygol, N.
;
Järvis, M.
;
Cherniavska, Oleksandra
;
Ruto, P.
2015
Analysis of information security management provisions in modern conditions
Dibrova, O.
2013
Artificial intelligence as the basis for cognitive economics
Chubukova, Olga
;
Ralle, N. V.
2016
Basic aspects of cognitive analysis of socioeconomic systems
Rallie, Nataliia
2022
Brand formation to ensure Ukraine's international competitiveness
Zimbalevska, Yu. V.
2022
Branding of transport with national symbol
Antoniuk, L.
;
Barvnichenko, K.
;
Antonov, O.
;
Ievseitseva, Olena
2021
Building a network of energy knowledge hub centres to forecast the priority development of energy efficiency and energy saving programmes in higher education institutions
Gryshchenko, Ivan
;
Verhun, M. O.
;
Prokhorovskyi, A. S.
2016
Conceptual bases of international business
Podolnyi, Andrii
;
Chubukova, Olga
2023
The conceptual basis for the formation and implementation of the marketing strategy for the innovative development of enterprises in digitalization conditions
Cherniavska, Olena
;
Holovachov, I.
2020
Cooperation of business representatives with higher educational institutions within dual form of education as a method of educational innovation
Yevseytseva, Olena
;
Kolesnyk, B. O.
2023
Cooperation of higher education institutions within the framework of international grants
Bebko, S.
2020
Corporate social responsibility as a method of the big and medium-sized businesses’ influence on consumers
Yevseitseva, Olena
;
Kolesnyk, B.
2020
COVID-19: проблеми та перспективи інтернаціоналізації ЗВО
Грищенко, І. М.
;
Кизимчук, О. П.
;
Шевченко, О. О.
2023
CRM аналітика сучасного маркетолога
Квіта, Г. М.
;
Махова, Д. С.
2015
CRM-система як елемент оптимізації маркетингової діяльності компанії
Євсейцева, О. С.
;
Толстих, А. В.
2015
CRM-системи в межах управління взаємовідносинами з клієнтами
Хоменко, О. І.
;
Ярошенко, В. А.
2015
Design thinкing: інноваційний підхід до генерації бізнес-моделей та процесів прийняття рішень
Геселева, Н. В.
;
Яценко, А. А.
;
Синенко, П. О.