Перегляд зібрання "Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)" за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 1016  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
201810 найдорожчих брендів за версією журналу ForbesЗимбалевська, Ю. В.; Волковинська, П. С.
2017A procedure for optimization of energy saving at higher educational institutionsGryshchenko, Ivan; Shcherbak, V.; Shevchenko, O.
2019A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2023Advancing innovation, global education and interconnection: virtual exchanges in higher education and youth supported by Erasmus+ VEHUB4YOU projectCherniavska, Olena; Bayramov, Sh.; Shmygol, N.; Järvis, M.; Cherniavska, Oleksandra; Ruto, P.
2015Analysis of information security management provisions in modern conditionsDibrova, O.
2013Artificial intelligence as the basis for cognitive economicsChubukova, Olga; Ralle, N. V.
2016Basic aspects of cognitive analysis of socioeconomic systemsRallie, Nataliia
2022Brand formation to ensure Ukraine's international competitivenessZimbalevska, Yu. V.
2022Branding of transport with national symbolAntoniuk, L.; Barvnichenko, K.; Antonov, O.; Ievseitseva, Olena
2021Building a network of energy knowledge hub centres to forecast the priority development of energy efficiency and energy saving programmes in higher education institutionsGryshchenko, Ivan; Verhun, M. O.; Prokhorovskyi, A. S.
2016Conceptual bases of international businessPodolnyi, Andrii; Chubukova, Olga
2023The conceptual basis for the formation and implementation of the marketing strategy for the innovative development of enterprises in digitalization conditionsCherniavska, Olena; Holovachov, I.
2020Cooperation of business representatives with higher educational institutions within dual form of education as a method of educational innovationYevseytseva, Olena; Kolesnyk, B. O.
2023Cooperation of higher education institutions within the framework of international grantsBebko, S.
2020Corporate social responsibility as a method of the big and medium-sized businesses’ influence on consumersYevseitseva, Olena; Kolesnyk, B.
2020COVID-19: проблеми та перспективи інтернаціоналізації ЗВОГрищенко, І. М.; Кизимчук, О. П.; Шевченко, О. О.
2023CRM аналітика сучасного маркетологаКвіта, Г. М.; Махова, Д. С.
2015CRM-система як елемент оптимізації маркетингової діяльності компаніїЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2015CRM-системи в межах управління взаємовідносинами з клієнтамиХоменко, О. І.; Ярошенко, В. А.
2015Design thinкing: інноваційний підхід до генерації бізнес-моделей та процесів прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Яценко, А. А.; Синенко, П. О.