Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Електронний архів КНУТД
Browsing "Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)" by Title
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 1016
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2018
10 найдорожчих брендів за версією журналу Forbes
Зимбалевська, Ю. В.
;
Волковинська, П. С.
2017
A procedure for optimization of energy saving at higher educational institutions
Gryshchenko, Ivan
;
Shcherbak, V.
;
Shevchenko, O.
2019
A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингу
Федорченко, Андрій Васильович
;
Пономаренко, Ігор Віталійович
2023
Advancing innovation, global education and interconnection: virtual exchanges in higher education and youth supported by Erasmus+ VEHUB4YOU project
Cherniavska, Olena
;
Bayramov, Sh.
;
Shmygol, N.
;
Järvis, M.
;
Cherniavska, Oleksandra
;
Ruto, P.
2015
Analysis of information security management provisions in modern conditions
Dibrova, O.
2013
Artificial intelligence as the basis for cognitive economics
Chubukova, Olga
;
Ralle, N. V.
2016
Basic aspects of cognitive analysis of socioeconomic systems
Rallie, Nataliia
2022
Brand formation to ensure Ukraine's international competitiveness
Zimbalevska, Yu. V.
2022
Branding of transport with national symbol
Antoniuk, L.
;
Barvnichenko, K.
;
Antonov, O.
;
Ievseitseva, Olena
2021
Building a network of energy knowledge hub centres to forecast the priority development of energy efficiency and energy saving programmes in higher education institutions
Gryshchenko, Ivan
;
Verhun, M. O.
;
Prokhorovskyi, A. S.
2016
Conceptual bases of international business
Podolnyi, Andrii
;
Chubukova, Olga
2023
The conceptual basis for the formation and implementation of the marketing strategy for the innovative development of enterprises in digitalization conditions
Cherniavska, Olena
;
Holovachov, I.
2020
Cooperation of business representatives with higher educational institutions within dual form of education as a method of educational innovation
Yevseytseva, Olena
;
Kolesnyk, B. O.
2023
Cooperation of higher education institutions within the framework of international grants
Bebko, S.
2020
Corporate social responsibility as a method of the big and medium-sized businesses’ influence on consumers
Yevseitseva, Olena
;
Kolesnyk, B.
2020
COVID-19: проблеми та перспективи інтернаціоналізації ЗВО
Грищенко, І. М.
;
Кизимчук, О. П.
;
Шевченко, О. О.
2023
CRM аналітика сучасного маркетолога
Квіта, Г. М.
;
Махова, Д. С.
2015
CRM-система як елемент оптимізації маркетингової діяльності компанії
Євсейцева, О. С.
;
Толстих, А. В.
2015
CRM-системи в межах управління взаємовідносинами з клієнтами
Хоменко, О. І.
;
Ярошенко, В. А.
2015
Design thinкing: інноваційний підхід до генерації бізнес-моделей та процесів прийняття рішень
Геселева, Н. В.
;
Яценко, А. А.
;
Синенко, П. О.