Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31475
Назва: Екологія дизайну та вплив мистецтва у рекламі люксових брендів модних продуктів
Автори: Ременева, Тетяна
Струмінська, Тетяна
Верес, Анна
Михайлюк, Вікторія
Ключові слова: дизайні fashion-продуктів
рециклінг
екологічний брендінг luxury-сегменту
стала мода
Дата публікації: 17-жов-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ременева Т. Екологія дизайну та вплив мистецтва у рекламі люксових брендів модних продуктів / Т. Ременева, Т. Струмінська, А. Верес, В. Михайлюк // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 17 жовтня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 118-121.
Короткий огляд (реферат): Актуалізація напряму запровадження екостилю як філософії споживання у використанні екоматеріалів та новітніх технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31475
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_на сайт.2024-2-426-118-121.pdf514,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.