Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРеменева, Тетяна-
dc.contributor.authorСтрумінська, Тетяна-
dc.contributor.authorВерес, Анна-
dc.contributor.authorМихайлюк, Вікторія-
dc.date.accessioned2025-10-23T09:12:40Z-
dc.date.available2025-10-23T09:12:40Z-
dc.date.issued2024-10-17-
dc.identifier.citationРеменева Т. Екологія дизайну та вплив мистецтва у рекламі люксових брендів модних продуктів / Т. Ременева, Т. Струмінська, А. Верес, В. Михайлюк // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 17 жовтня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 118-121.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31475-
dc.description.abstractАктуалізація напряму запровадження екостилю як філософії споживання у використанні екоматеріалів та новітніх технологій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайні fashion-продуктівuk
dc.subjectрециклінгuk
dc.subjectекологічний брендінг luxury-сегментуuk
dc.subjectстала модаuk
dc.titleЕкологія дизайну та вплив мистецтва у рекламі люксових брендів модних продуктівuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-10-17-
local.conference.nameKyivTex&Fashion-
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_на сайт.2024-2-426-118-121.pdf514,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.