Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29872
Назва: Current trends and strategic management of online clothing sales in Ukraine
Автори: Goncharenko, Svitlana
Mykhailyuk, Viktoria
Ключові слова: Online sales
consumer needs
e-commerce
Дата публікації: жов-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет / Редакційна колегія: Кириленко О. [та інші].
Бібліографічний опис: Goncharenko S. Current trends and strategic management of online clothing sales in Ukraine / S. Goncharenko, V. Mykhailyuk // Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XX Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 2024. – Kиїв : НАУ, 2024. – С. 36-37.
Короткий огляд (реферат): Online sales is becoming the key sales channel for many companies worldwide, including in Ukraine. Rapid development of digital technologies and evolving consumer needs have stimulated the growth of e-commerce. In the apparel sector, this process is particularly pronounced due to active use of social media and mobile platforms. That is why investigating current market trends and strategic managerial tactics is essential to understanding prospects of its development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29872
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.