Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29872
Title: Current trends and strategic management of online clothing sales in Ukraine
Authors: Goncharenko, Svitlana
Mykhailyuk, Viktoria
Keywords: Online sales
consumer needs
e-commerce
Issue Date: Oct-2024
Publisher: Національний авіаційний університет / Редакційна колегія: Кириленко О. [та інші].
Citation: Goncharenko S. Current trends and strategic management of online clothing sales in Ukraine / S. Goncharenko, V. Mykhailyuk // Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XX Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 2024. – Kиїв : НАУ, 2024. – С. 36-37.
Abstract: Online sales is becoming the key sales channel for many companies worldwide, including in Ukraine. Rapid development of digital technologies and evolving consumer needs have stimulated the growth of e-commerce. In the apparel sector, this process is particularly pronounced due to active use of social media and mobile platforms. That is why investigating current market trends and strategic managerial tactics is essential to understanding prospects of its development.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29872
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.