Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28307
Title: Еволюція систем управління відносинами з клієнтами (CRM)
Other Titles: Evolution of customer relationship management (CRM)
Authors: Король, Анатолій
Лежепекова, Олександра
Keywords: системи управління відносинами з клієнтами (CRM)
еволюція CRM
бізнес-технології
база даних
аналітика в CRM
хмарні рішення
ustomer Relationship Management (CRM) systems
CRM evolution
business technologies
database
CRM analytics
cloud solutions
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Король А. Еволюція систем управління відносинами з клієнтами (CRM) / А. Король, О. Лежепекова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 101-103.
Abstract: Проаналізовано еволюцію CRM від баз даних до комплексних платформ з AI. Розглядаються ключові етапи, включаючи управління контактами, аналітику, хмарні технології та соціальні медіа. Особлива увага приділяється сучасним тенденціям: мобільності, омніканальному досвіду та аналітиці, спрямованим на покращення взаємодії з клієнтами та задоволення їхніх потреб.
Аnalyzes the evolution of CRM from databases to comprehensive AI platforms. Key stages are discussed, including contact management, analytics, cloud technologies, and social media. Special attention is given to modern trends: mobility, omnichannel experience, and analytics aimed at enhancing customer interaction and satisfaction.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28307
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V2_P101-103.pdf565,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.