Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28307
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороль, Анатолій-
dc.contributor.authorЛежепекова, Олександра-
dc.date.accessioned2024-12-08T15:59:30Z-
dc.date.available2024-12-08T15:59:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКороль А. Еволюція систем управління відносинами з клієнтами (CRM) / А. Король, О. Лежепекова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 101-103.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28307-
dc.description.abstractПроаналізовано еволюцію CRM від баз даних до комплексних платформ з AI. Розглядаються ключові етапи, включаючи управління контактами, аналітику, хмарні технології та соціальні медіа. Особлива увага приділяється сучасним тенденціям: мобільності, омніканальному досвіду та аналітиці, спрямованим на покращення взаємодії з клієнтами та задоволення їхніх потреб.uk
dc.description.abstractАnalyzes the evolution of CRM from databases to comprehensive AI platforms. Key stages are discussed, including contact management, analytics, cloud technologies, and social media. Special attention is given to modern trends: mobility, omnichannel experience, and analytics aimed at enhancing customer interaction and satisfaction.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectсистеми управління відносинами з клієнтами (CRM)uk
dc.subjectеволюція CRMuk
dc.subjectбізнес-технологіїuk
dc.subjectбаза данихuk
dc.subjectаналітика в CRMuk
dc.subjectхмарні рішенняuk
dc.subjectustomer Relationship Management (CRM) systemsuk
dc.subjectCRM evolutionuk
dc.subjectbusiness technologiesuk
dc.subjectdatabaseuk
dc.subjectCRM analyticsuk
dc.subjectcloud solutionsuk
dc.titleЕволюція систем управління відносинами з клієнтами (CRM)uk
dc.title.alternativeEvolution of customer relationship management (CRM)uk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorKorol, A.-
local.contributor.altauthorLezhepekova, O.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-25-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P101-103.pdf565,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.