Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1016] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 781 до 800 з 1016
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Напрями розвитку Інтернет-рекламиЗимбалевська, Ю. В.; Зубковський, Д. Ю.
2017Тенденції розвитку Event-маркетингу в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Палієнко, А. О.
2017Особливості проведення опитування серед дітей та молодіЗимбалевська, Ю. В.; Дулепко, Я. О.
2017Маркетинг консалтингових послугЗимбалевська, Ю. В.; Полтавець, О. О.
2017Сутність прихованого маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2017Репутаційний аудитПодольна, В. В.; Матвеєва, А. Д.
2017Роль кольору у сприйнятті рекламних повідомленьПодольна, В. В.; Коломієць, К. Ю.
2017Стартап як новий напрямок у бізнесіПодольна, В. В.; Меркулова, Д. Д.
2017Інформаційна складова економічної безпеки вищого навчального закладуДіброва, О. В.
2017Проблеми безпеки освітнього простору УкраїниЧубукова, О. Ю.; Іванченко, Н. О.
2017Інтеграція системи вищої освіти України до освітнього простору ЄСБєлялов, Т. Е.; Подольна, В. В.
2017Теоретичні аспекти дослідження тенденцій розвитку вищої освітиШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2017Економічна сутність освіти у перехідній економіціСиненко, О. І.
2017Зарубіжний досвід розвитку вищої освіти в умовах глобалізаційних процесівПономаренко, Ігор Віталійович
2017Сутність та сучасні принципи використання інформаційної безпеки на підприємствіОльшанська, О. В.; Раллє, Н. В.
2017Бізнес аналіз розвитку фондового ринку УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2017Сутність системи інтегрованих маркетингових комунікаційПодольна, В. В.; Ільїн, О. Д.
2017Роль маркетингових комунікацій в системі управління підприємствомПодольна, В. В.; Мельник, Д. М.
2017Концепція маркетингового управління та його особливості у сфері послугПодольна, В. В.; Дукач, Т. С.
2017Капітал бренду як основний фактор збільшення вартості підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 781 до 800 з 1016