Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1016] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 761 до 780 з 1016
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Економічна безпека УкраїниФедоренко, В. Г.; Грищенко, І. М.; Новікова, О. Ф.; Ольшанська, О. В.; Мельник, А. О.; Воронкова, Т. Є.; Денисенко, М. П.; Фащевський, М. І.; Махіня, Р. А.; Джинчарадзе, Н. Г.; Гайдуцький, І. П.; Борецька, Н. П.; Малютін, О. К.; Бреус, Світлана Василівна; Палиця, С. В.; Федоренко, С. В.; Грищенко, А. І.; Янковець, Т. М.; Шацька, Зорина Ярославівна; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Сидорчук, О. Г.; Кузнецова, А. І.; Пінчук, Ю. Б.; Пясківська, М. С.
2018Особливості інноваційного розвитку підприємств агропромислового комплексу УкраїниДіденко, Є. О.; Павленко, А. В.
2017Економіка України в глобальному і внутрішньому виміріФедоренко, В. Г.; Грищенко, І. М.; Воронкова, Т. Є.
2017Ukraine in the global economyFedorenko, Valentin; Gryshchenko, Ivan; Voronkova, Tayisiya
2017Вплив сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на економічний розвиток країниІванченко, Н. О.; Шарпіта, В. С.
2017Конкурентоспроможність страхового ринку УкраїниЖарінова, А. Г.; Лімаренко, Ю. В.
2017Особливості оренди державного та комунального майна з точки зору держави, як орендодавцяСиненко, О. І.; Єсіпов, А. Ю.
2017Аналіз іноземного досвіду управління державними активамиСиненко, О. І.; Барсукова, М. А.
2017Особливості антициклічного управління підприємством в сучасних умовахРаллє, Н. В.; Хархан, В. В.
2017Сучасний стан та проблеми аграрного сектору УкраїниРаллє, Н. В.; Острожинська, В. Є.
2017Зарубіжний досвід кластеризації економікиРедько, М. В.
2017Психологічні механізми залучення уваги у рекламіПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Вірусний маркетингПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Логотип як основна складова торгової маркиПодольна, В. В.; Кокорева, А. В.
2017Маркетингові товарні інновації промислових підприємствХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2017Особливості Інтернет-маркетингу як інноваційної технологіїХоменко, О. І.; Духніч, С. Є.
2017Перспективи розвитку ринку напоїв в УкраїніХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
2017Social media marketingЄвсейцева, О. С.; Ковальчук, Ю. С.
2017Хоррор-маркетинг: проблеми психології сприйняття та розуміння рекламного повідомленняЄвсейцева, О. С.; Козачук, А. С.
2017Email-маркетинг. Якісний зворотній зв'язок від plain-text листаЄвсейцева, О. С.; Сидоренко, М. А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 761 до 780 з 1016