Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 301 до 320 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Взаємодія представників українського бізнесу та освіти як засіб інтеграції в умовах глобалізованого світуКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2022The systematization of methodological tools of the cost management system of the enterpriseRadionova, Nataliia; Skrypnyk, M. I.; Matiukha, M.; Sayun, A.; Bunda, O.
2022Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережахКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2021Building a network of energy knowledge hub centres to forecast the priority development of energy efficiency and energy saving programmes in higher education institutionsGryshchenko, Ivan; Verhun, M. O.; Prokhorovskyi, A. S.
2021Mathematical modeling of increasing energy efficiency of the university in the energy hub knowledge systemGryshchenko, Ivan; Hanushchak-Yefimenko, L. M.; Scherbak, V. G.; Volianyk, O.
2021Foresight tools to enhance energy efficiency in buildings based on the University energy hubGryshchenko, Ivan; Bebko, S.
2021Implementing best practices for improving energy efficiency in universitiesGryshchenko, Ivan
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Інструмент Інтернет-маркетингу – SEO-оптимізація сайту підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сапян, Аліна Сергіївна
2021Використання методів Data Science для регулювання сфери охорони здоров’яПономаренко, Ігор Віталійович; Лубковська, О. А.
2021Побудова клієнтоорієнтованості шляхом застосування концепції lean-менеджментуПономаренко, Ігор Віталійович; Козачук, Анастасія
2021Особливості використання Data Science у сфері бізнесуПономаренко, Ігор Віталійович; Михайлов, І. О.
2021Особливості використання персоналізованого маркетингу в умовах діджиталізаціїПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2021Особливості реалізації маркетингових інструментів в ігровій індустріїПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, О. Г.
2021Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович
лют-2021Імплементація принципів електронного врядування як основа реформування системи публічного управлінняКасич, Алла Олександрівна; Пономаренко, Ігор Віталійович; Бреус, Світлана Василівна; Десятник, Б. В.
січ-2022Green tourism business as marketing perspective in environmental managementGryshchenko, Olena; Babenko, Vitalina; Bilovodska, Olena; Voronkova, Tayisiya; Ponomarenko, Igor; Shatskaya, Zorina
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 301 до 320 з 998