Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 281 до 300 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
лис-2016Аналіз ринку роздрібної торгівліЄвсейцева, О. С.; Кухар, О. С.
жов-2016Психологічні аспекти вивчення поведінки споживачаЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
тра-2016Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових дослідженьЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
кві-2017Новітні технології Інтернет-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Богуславська, М. В.
кві-2017Організація маркетингових досліджень в банках УкраїниЄвсейцева, О. С.; Мороз, І. О.
кві-2017Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствахЄвсейцева, О. С.; Духніч, С. Є.
кві-2017Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємстваЄвсейцева, О. С.; Зінорук, Л. В.
2022Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networksYevseitseva, Olena; Liulchak, Z.; Semenda, O.; Järvis, M.; Ponomarenko, Igor
2022Трансформація цифрового маркетингу під впливом COVID-19Пономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
2022Інтеграція інновацій у цифровий маркетингПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, А. Г.
2022Brand formation to ensure Ukraine's international competitivenessZimbalevska, Yu. V.
2022Особливості використання Project Management у маркетингуПрокопенко, Т. О.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2022Місце зведення даних у нейромаркетингуКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2022Цифровізація маркетингу в умовах воєнного стануСаюн, А. О.
2022Digital management tehnologies in the condition of sustanable developmentShikovets, Catherine; Kvita, Halyna; Bebko, S.
жов-2021The system and situational models of business activityShikovets, Catherine; Kvita, Halyna; Bebko, S.
гру-2021Системно-ситуаційне моделювання цілей сталого розвиткуШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Єрьоменко, Я. М.
2022Адаптація маркетингових стратегій до особливостей різних поколінь споживачівПономаренко, Ігор Віталійович; Бугас, В.
2022Цифровізація діяльності закладів вищої освіти в умовах післявоєнного відновлення УкраїниСаюн, А. О.; Бунда, О. М.
2022Digital-інструментарій маркетологаШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 281 до 300 з 998