Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31672
Title: The Design of the Character of Nezhа in Chinese Mythical Animation
Other Titles: Дизайн персонажа Нежа в китайській міфічній анімації
Authors: Chen, Lingqiong
Khynevych, Ruslana
Keywords: анімація
дизайн персонажів
Нежа
китайська міфологія
Nezha
Chinese mythology
Character design
Аnimation
Issue Date: Nov-2024
Citation: Chen L. The Design оf the Character of Nezhа in Chinese Mythical Animation / L. Chen, R. Khynevych // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2024. - Вип. 79, том 2. - С. 156-161.
Source: Актуальні питання гуманітарних наук
Abstract: У цій статті на основі теоретичних засад медіа-іміджелогії розглядається образ Нежі в анімаційному фільмі «Нежа: Народження дитини-демона». Анімаційний персонаж Нежа є класичною фігурою в китайській культурі зі значним і далекосяжним історичним впливом. Персонаж зазнав трансформації від свого оригінального літературного представлення до нинішньої анімаційної ітерації. Творці запропонували безліч інтерпретацій образу Нежі, досліджуючи його репрезентацію з різних точок зору. Анімаційний фільм 2019 року «Нежа: Народження дитини-демона» мав неабиякий успіх завдяки інноваційному дизайну персонажа, що пропонує глядачам новий чуттєвий досвід. Науковці провели глибокі дослідження анімації «Нежа» з різних точок зору, включаючи історичну еволюцію, соціальну значущість, філософське підґрунтя та освітнє значення. Ці дослідження відобразили інтерпретацію образу Нежі з різних точок зору. Ця стаття прагне описати та проаналізувати образ Нежі з точки зору медіа-образу, спираючись на ідеї сценариста Роберта Маккі щодо створення образу персонажа у трьох вимірах: формування образу, правдивість образу та взаємовідносини персонажів. Для досягнення цієї мети застосовано метод текстового аналізу. Дослідження показало, що з точки зору формування характеру, образ Нежі відійшов від традиційної «правди, добра і краси» до модернізованого, персоналізованого і «потворного» дизайну. З точки зору правди характеру, Нежа бере на себе ініціативу кинути виклик своїй долі, що відповідає сучасним цінностям. З точки зору взаємовідносин персонажів, конфлікт і примирення співіснують, і взаємовідносини персонажів стають м'якшими за умови любові та розуміння. У контексті просування Китаєм ідеї культурної самодостатності аналіз дизайну персонажів успішних анімаційних творів та вивчення обґрунтування дизайну їхніх образів може сприяти творчій трансформації та інноваційному розвитку взірцевої традиційної культури. Крім того, це має велике значення для формування національної культурної самосвідомості.
This article employs the theoretical framework of media image studies to examine the character of Nezha as depicted in the animated film Nezha: Birth of the Demon Child. The animated character of Nezha is a classic figure in Chinese culture, with a significant and far-reaching historical impact. The character has undergone a transformation from its original literary representation to its current animated iteration. The creators have offered a multiplicity of interpretations of Nezha's image, exploring its representation from a variety of perspectives. The 2019 animated film Nezha: Birth of the Demon Child was a notable success, with its innovative character design offering audiences a novel sensory experience. Scholars have conducted in-depth studies of Nezha's animation from a variety of perspectives, including historical evolution, social significance, philosophical background, and educational significance. These studies have reflected the interpretation of Nezha's image from diverse viewpoints. This paper seeks to describe and analyse Nezha's character design from the perspective of media image, drawing upon the insights of screenwriter Robert McKee regarding character design from three dimensions: character shaping, character truth, and character relationship. The textual analysis method is employed to achieve this. The study finds that in terms of character shaping, Nezha's image has shifted away from the traditional "truth, goodness, and beauty" to a modernised, personalised, and "ugly" design. In terms of character truth, Nezha takes the initiative to challenge his destiny, which is in line with current values. n terms of character relationship, conflict and reconciliation co-exist, and the character relationship is softer under love and understanding. In the context of China's advocacy of cultural self-confidence, an analysis of the character designs in successful animation works and an examination of the rationale behind their image design can facilitate the creative transformation and innovative development of exemplary traditional culture. Furthermore, it is of great significance to the construction of national cultural self-confidence.
DOI: 10.24919/2308-4863/79-2-23
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31672
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
ISSN: 2308-4863
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чень_Хиневич_Дрогобич_2024.pdf372,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.