Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31468
Назва: Взаємодія із стейкхолдерами в індустрії моди як ефективний інструмент інноваційного розвитку університету
Автори: Остапенко, Наталія
Ключові слова: стійке виробництво
технологічні інновації
інноваційні матеріали
маркетингові стратегії
Дата публікації: 17-жов-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Остапенко Н. Взаємодія із стейкхолдерами в індустрії моди як ефективний інструмент інноваційного розвитку університету / Н. Остапенко// Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 17 жовтня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 24-29.
Короткий огляд (реферат): Визначити пріоритетні напрями впровадження інновацій в індустрію моди з метою поширення цих практик у вищій освіті при підготовці фахівців з технологій легкої промисловості шляхом успішної взаємодії зі стейкхолдерами університету.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31468
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_на сайт.2024-2-426-24-29.pdf525,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.