Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31468
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапенко, Наталія-
dc.date.accessioned2025-10-21T12:39:01Z-
dc.date.available2025-10-21T12:39:01Z-
dc.date.issued2024-10-17-
dc.identifier.citationОстапенко Н. Взаємодія із стейкхолдерами в індустрії моди як ефективний інструмент інноваційного розвитку університету / Н. Остапенко// Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 17 жовтня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 24-29.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31468-
dc.description.abstractВизначити пріоритетні напрями впровадження інновацій в індустрію моди з метою поширення цих практик у вищій освіті при підготовці фахівців з технологій легкої промисловості шляхом успішної взаємодії зі стейкхолдерами університету.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectстійке виробництвоuk
dc.subjectтехнологічні інноваціїuk
dc.subjectінноваційні матеріалиuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.titleВзаємодія із стейкхолдерами в індустрії моди як ефективний інструмент інноваційного розвитку університетуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-10-17-
local.conference.nameKyivTex&Fashion-
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_на сайт.2024-2-426-24-29.pdf525,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.