Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31410
Title: Удосконалення рекламної діяльності підприємства
Other Titles: Improving the advertising activities of the enterprise
Authors: Чернявська, Олена Валеріївна
Гучкова, Вікторія Володимирівна
Keywords: рекламна діяльність
ринк молочної продукції
цільова аудиторія
advertising activities
target audience
dairy market
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Гучкова В. В. Удосконалення рекламної діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 "Маркетинг" / В. В. Гучкова ; наук. кер. О. В. Чернявська, рец. О. С. Євсейцева. – Київ : КНУТД, 2024. – 76 с.
Abstract: Кваліфікаційну роботу магістра присвячено питанням удосконалення рекламної діяльності підприємства. У роботі визначено сутність, мету та завдання рекламної діяльності підприємства, розглянуто основні інструменти та канали комунікації, а також досліджено вплив реклами на конкурентоспроможність підприємства. Дослідження включає аналіз ринку молока та молочної продукції України, визначення місця та ролі ПАТ «Галичина» серед основних конкурентів, а також оцінку комунікаційної діяльності підприємства. На основі проведеного аналізу розроблено стратегію вдосконалення рекламної діяльності підприємства, яка включає інтеграцію сучасних цифрових технологій, посилення присутності в соціальних мережах, розробку інноваційних підходів до комунікації зі споживачами та створення плану маркетингових комунікацій. Запропоновано заходи для оптимізації рекламного бюджету, розширення цільової аудиторії та підвищення ефективності рекламних кампаній.
The master's qualification work is devoted to the issues of improving the advertising activity of the enterprise. The work defines the essence, purpose and objectives of the advertising activity of the enterprise, considers the main tools and channels of communication, and also examines the impact of advertising on the competitiveness of the enterprise. The study includes an analysis of the milk and dairy products market in Ukraine, determining the place and role of PJSC "Galicia" among the main competitors, as well as an assessment of the enterprise's communication activities. Based on the analysis, a strategy for improving the enterprise's advertising activities has been developed, which includes the integration of modern digital technologies, strengthening the presence in social networks, developing innovative approaches to communication with consumers and creating a marketing communications plan. Measures are proposed to optimize the advertising budget, expand the target audience and increase the effectiveness of advertising campaigns.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31410
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Магістерський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom075_Guchkova_Cherniavska.pdf814,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.