Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31134
Title: Graphic design of the corporate style for a sports team
Authors: Bezuhla, Ruslana
Liu, Wenlu
Keywords: corporate style
culture
branding
graphic design
art
visual identity
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Bezuhla R. Graphic design of the corporate style for a sports team / R. Bezuhla, W. Liu // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 130-132.
Abstract: This article explores the synergy between graphic design and art through the example of sports team branding, highlighting the influence of art and culture on visual identity. By analyzing recent trends and case studies, we examine the role of design in history and cultural representation. The results highlight the importance of integrating artistic elements into corporate branding strategies to resonate with diverse audiences.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31134
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 2_2025-130-132.pdf810,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.