Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31067
Назва: Packaging for chocolate bars - the influence of color on consumer perception in the Republic of Moldova
Автори: Adascalița, Lucia
Filat, Paul
Cebaniță, Alessia
Ключові слова: visual communication
color perception
colors
chocolate packaging
auditory perception
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Adascalița L. Packaging for chocolate bars - the influence of color on consumer perception in the Republic of Moldova / L/ Adascalița, P. Filat, A. Cebaniță // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 10-13.
Короткий огляд (реферат): The paper discusses the role of color in chocolate package design, analyzing how color influences consumer attitudes and purchase behavior. Through a focus on Moldova, the study reveals how color arouses feelings, shapes perceptions of quality, and supports brand identity in the chocolates industry. This research delves into the psychological impact of colors in chocolate packaging. It examines how certain colors influence customers' perceptions, the role that color plays within marketing strategies, and the unique preferences of consumers in the Republic of Moldova.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31067
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-10-13.pdf559,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.