Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30922
Title: Удосконалення цінової політики ТОВ «Рекламно-виробничої компанії «Арт-дизайн»
Other Titles: Improving the pricing policy of LLC “Advertising and production company “Art-design”
Authors: Квіта, Галина Миколаївна
Турбіна, Анастасія Анатоліївна
Keywords: ціноутворення
цінова політика
маркетингове ціноутворення
pricing
pricing policy
marketing pricing
Issue Date: 2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Турбіна А. А. Удосконалення цінової політики ТОВ «Рекламно-виробничої компанії «Арт-дизайн» : кваліфікаційна робота на здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 "Маркетинг" / А. А. Турбіна ; наук. кер. Г. М. Квіта ; рец. К. О. Шіковець. – Київ : КНУТД, 2025. – 50 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі розроблено і впроваджено ефективні заходи щодо удосконалення цінової політики ТОВ «Рекламно-виробнича компанія «Арт-дизайн»». Також, виконані такі завдання: дослідити теоретичні основи та ключові аспекти процесу ціноутворення на продукцію підприємства; проаналізувати різновиди цін і специфіку формування цінової політики в умовах діяльності підприємства; на прикладі конкретного підприємства провести аналіз методів розрахунку обсягів його господарської діяльності; вивчити процеси формування витрат і доходів підприємства, а також визначення фінансових результатів як важливих чинників, що впливають на встановлення цін.
In the qualification work, effective measures were developed and implemented to improve the pricing policy of LLC "Advertising and Production Company "Art Design". Also, the following tasks were completed: to investigate the theoretical foundations and key aspects of the pricing process for the enterprise's products; to analyze the types of prices and the specifics of pricing policy formation in the conditions of the enterprise's activities; to using the example of a specific enterprise, analyze methods for calculating the volume of its economic activity; study the processes of forming costs and revenues of the enterprise, as well as determine financial results as important factors influencing price setting.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30922
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom075_Turbina_Kvita.pdf846,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.