Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30922
Назва: Удосконалення цінової політики ТОВ «Рекламно-виробничої компанії «Арт-дизайн»
Інші назви: Improving the pricing policy of LLC “Advertising and production company “Art-design”
Автори: Квіта, Галина Миколаївна
Турбіна, Анастасія Анатоліївна
Ключові слова: ціноутворення
цінова політика
маркетингове ціноутворення
pricing
pricing policy
marketing pricing
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Турбіна А. А. Удосконалення цінової політики ТОВ «Рекламно-виробничої компанії «Арт-дизайн» : кваліфікаційна робота на здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 "Маркетинг" / А. А. Турбіна ; наук. кер. Г. М. Квіта ; рец. К. О. Шіковець. – Київ : КНУТД, 2025. – 50 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розроблено і впроваджено ефективні заходи щодо удосконалення цінової політики ТОВ «Рекламно-виробнича компанія «Арт-дизайн»». Також, виконані такі завдання: дослідити теоретичні основи та ключові аспекти процесу ціноутворення на продукцію підприємства; проаналізувати різновиди цін і специфіку формування цінової політики в умовах діяльності підприємства; на прикладі конкретного підприємства провести аналіз методів розрахунку обсягів його господарської діяльності; вивчити процеси формування витрат і доходів підприємства, а також визначення фінансових результатів як важливих чинників, що впливають на встановлення цін.
In the qualification work, effective measures were developed and implemented to improve the pricing policy of LLC "Advertising and Production Company "Art Design". Also, the following tasks were completed: to investigate the theoretical foundations and key aspects of the pricing process for the enterprise's products; to analyze the types of prices and the specifics of pricing policy formation in the conditions of the enterprise's activities; to using the example of a specific enterprise, analyze methods for calculating the volume of its economic activity; study the processes of forming costs and revenues of the enterprise, as well as determine financial results as important factors influencing price setting.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30922
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Turbina_Kvita.pdf846,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.