Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30911
Назва: Розробка фірмового стилю кондитерського магазину «Panna cotta»
Інші назви: Development of a Corporate Identity for the Confectionery Shop "Panna сotta"
Автори: Єжова, Ольга Володимирівна
Ткаченко, Віра Андріївна
Ключові слова: графічний дизайн
логотип
фірмовий стиль
кондитерський магазин
котокафе
graphic design
logo
confectionery shop
corporate identity
cat café
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ткаченко В. А. Розробка фірмового стилю кондитерського магазину «Panna cotta» : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / В.А. Ткаченко ; наук. кер. О. В. Єжова. – Київ : КНУТД, 2025. – 78 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено історичний розвиток фірмового стилю, проведено історико-теоретичний аналіз поняття фірмового стилю, вивчено процес дизайн-проєктування логотипів, шрифтів, кольорових рішень, а також визначено особливості споживчої аудиторії у сфері кондитерських виробів. Здійснено аналіз прототипів фірмових стилів, що використовуються у кондитерській сфері. Проаналізовано сучасні тенденції фірмового стилю в кондитерській галузі. Досліджено новітні матеріали та інноваційні методи, конструктивні рішення та способи проектування та виготовлення пакувальної продукції. Результатом дослідження стало розроблення фірмового стилю кондитерського магазину «Panna cotta»,відповідно сучасним тернденціям у сфері дизайну.
This qualification paper explores the historical evolution of corporate identity, provides a historical and theoretical analysis of the concept, and examines the design process of logos, typefaces, color solutions, and the definition of the target audience in the field of confectionery products. An analysis of existing corporate identity prototypes used in the confectionery industry has been conducted. The work also considers current design trends in the field and investigates innovative materials, methods, structural solutions, and technologies for developing and producing packaging. As a result of the research, a comprehensive corporate identity was created for the “Panna Cotta” confectionery shop, aligned with contemporary trends in graphic design.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30911
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KRB_022_Tkachenko_Yezhova.pdf959,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.