Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄжова, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorТкаченко, Віра Андріївна-
dc.date.accessioned2025-09-03T11:28:49Z-
dc.date.available2025-09-03T11:28:49Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationТкаченко В. А. Розробка фірмового стилю кондитерського магазину «Panna cotta» : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / В.А. Ткаченко ; наук. кер. О. В. Єжова. – Київ : КНУТД, 2025. – 78 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30911-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено історичний розвиток фірмового стилю, проведено історико-теоретичний аналіз поняття фірмового стилю, вивчено процес дизайн-проєктування логотипів, шрифтів, кольорових рішень, а також визначено особливості споживчої аудиторії у сфері кондитерських виробів. Здійснено аналіз прототипів фірмових стилів, що використовуються у кондитерській сфері. Проаналізовано сучасні тенденції фірмового стилю в кондитерській галузі. Досліджено новітні матеріали та інноваційні методи, конструктивні рішення та способи проектування та виготовлення пакувальної продукції. Результатом дослідження стало розроблення фірмового стилю кондитерського магазину «Panna cotta»,відповідно сучасним тернденціям у сфері дизайну.uk
dc.description.abstractThis qualification paper explores the historical evolution of corporate identity, provides a historical and theoretical analysis of the concept, and examines the design process of logos, typefaces, color solutions, and the definition of the target audience in the field of confectionery products. An analysis of existing corporate identity prototypes used in the confectionery industry has been conducted. The work also considers current design trends in the field and investigates innovative materials, methods, structural solutions, and technologies for developing and producing packaging. As a result of the research, a comprehensive corporate identity was created for the “Panna Cotta” confectionery shop, aligned with contemporary trends in graphic design.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectкондитерський магазинuk
dc.subjectкотокафеuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectconfectionery shopuk
dc.subjectcorporate identityuk
dc.subjectcat caféuk
dc.titleРозробка фірмового стилю кондитерського магазину «Panna cotta»uk
dc.title.alternativeDevelopment of a Corporate Identity for the Confectionery Shop "Panna сotta"uk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorTkachenko, Vira-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗДг-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programГрафічний дизайнuk
local.contributor.altadvisorYezhova, Olha-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KRB_022_Tkachenko_Yezhova.pdf959,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.