Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30398
Title: The impact of marketing on project success.
Other Titles: Вплив маркетингу на успіх проекту
Authors: Ivanova, Yevheniia Mykhailivna
Vyshnevska, Maryna Oleksandrivna
Keywords: project promotion
project marketing
Issue Date: 2024
Publisher: Одеська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Ivanova Y.M. The impact of marketing on project success. / Y. M. Ivanova, M. O. Vyshnevska // Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті : матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців, м. Одеса, 2024. – Одеса : ОДАБА, 2024. – С. 701–703.
Abstract: Market and target audience analysis is the first stage in which marketing plays an important role. Market research allows us to understand customer needs, preferences, and behaviour, which is critical to formulating a project proposal. This allows project teams to adapt their strategies to meet the real needs of consumers.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30398
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Y. Vyshnevska M. tezy-701-703.pdfIvanova Y. Vyshnevska M. tezy197,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.