Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30398
Назва: The impact of marketing on project success.
Інші назви: Вплив маркетингу на успіх проекту
Автори: Ivanova, Yevheniia Mykhailivna
Vyshnevska, Maryna Oleksandrivna
Ключові слова: project promotion
project marketing
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Ivanova Y.M. The impact of marketing on project success. / Y. M. Ivanova, M. O. Vyshnevska // Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті : матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців, м. Одеса, 2024. – Одеса : ОДАБА, 2024. – С. 701–703.
Короткий огляд (реферат): Market and target audience analysis is the first stage in which marketing plays an important role. Market research allows us to understand customer needs, preferences, and behaviour, which is critical to formulating a project proposal. This allows project teams to adapt their strategies to meet the real needs of consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30398
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova Y. Vyshnevska M. tezy-701-703.pdfIvanova Y. Vyshnevska M. tezy197,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.