Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29738
Title: Market Research of the Ukrainian Dairy Industry Market
Other Titles: Маркетингове дослідження ринку молочної продукції України
Authors: Shikovets, Kateryna
Kvita, Halyna
Smolsky, Maxim
Keywords: маркетингові дослідження
dairy industry of Ukraine
молочна промисловість України
market research
Issue Date: Nov-2024
Citation: Kvita Halyna. Market research of the ukrainian dairy industry market = Маркетингове дослідження ринку молочної продукції України / H. Kvita, К. Shikovets, М. Smolsky // Інфраструктура ринку. – 2024. – № 81. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2024/81_2024/39.pdf
Source: Інфраструктура ринку
Abstract: An analysis of the current business environment and marketing tools leads to the conclusion that the development of domestic production of goods or services largely depends on the strategic orientation of business in the current economic environment. Providing the population of Ukraine with quality food products, expanding their range and reducing food dependence on imports is an urgent problem today. Market research is a guideline for companies to formulate their marketing strategies and product development. It also helps to identify trends in consumer behavior, such as changes in preferences for organic products, sustainable production, or increased demand for alternatives to traditional dairy products, and to take measures to attract new consumers. The use of market research tools in a company’s operations will help it better understand its place in the market, evaluate the effectiveness of marketing campaigns, and identify ways to improve competitiveness.
Аналіз сучасних умов господарської діяльності та маркетингових інструментів дозволяє зробити висновок, що розвиток вітчизняного виробництва товарів чи послуг значною мірою залежить від стратегічної орієнтації бізнесу в поточних економічних умовах. Забезпечення населення України якісними продуктами харчування, розширення їх асортименту та зниження продовольчої залежності від імпорту є актуальною проблемою сьогодення. Складна економічна ситуація на українському ринку в умовах європейської інтеграції змушують вітчизняних суб'єктів господарювання шукати нові ефективні технології розвитку та підвищення конкурентоспроможності молочної продукції. Одним із таких інструментів є маркетингові дослідження, спрямовані на вивчення ринку молочної продукції, прогнозування попиту, аналіз ринкових сегментів, та досягнення конкурентних переваг через диференціацію товару, що лежить в основі розробки стратегії розвитку. Метою статі є систематизація теоретичних та практичних підходів до дослідження ринку молочної продукції України. Мета досягається шляхом розв’язання таких завдань: розкрити сутності досліджень ринку молочної продукції, обґрунтувати їх важливість та визначити нагальні проблеми; представити загальний підхід до складання плану та визначення стратегій, методології досліджень ринку молочної продукції; проведення аналізу ситуації та динаміки ринку, дослідження різних сегментів ринку молочної продукції. Проведено аналіз попиту на молочні продукти виявили зміни в споживчих уподобаннях та попиті на різні типи продукції, такі як молоко, йогурт, сир. Проведені маркетингові дослідження є орієнтиром для компаній, щодо формування їх маркетингових стратегій і розвитку продукту. Також, дозволяють визначати тенденції у поведінці споживачів, таких як зміни в уподобаннях щодо органічних продуктів, стійкого виробництва або збільшення попиту на альтернативи традиційним молочним продуктам та вжити заходів, щодо залучення нових споживачів. Застосування інструментів маркетингового дослідження у діяльності компанії надасть можливість краще зрозуміти своє місце на ринку, оцінити ефективність маркетингових кампаній та визначити шляхи підвищення конкурентоспроможності.
DOI: 10.32843/infrastruct81-37
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29738
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2519-2868 (online)
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2 Стаття КвітаГ.pdf226,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.