Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29196
Title: The peculiarities of remote project management in the sphere of advertising
Other Titles: Особливості віддаленого управління проєктами в сфері реклами
Authors: Джура, Маріанна Олександрівна
Роєнко, Людмила Віталіївна
Keywords: project management
проєктний менеджмент
work remotely
працювати віддалено
innovative approaches
інноваційні підходи
management strategy
стратегія менеджменту
Issue Date: 17-Oct-2024
Publisher: Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті
Citation: Dzhura M. O. The peculiarities of remote project management in the sphere of advertising / M. O. Dzhura, L. V. Roienko // Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті : мат-ли ХV Міжнар. наук.-практ. конф. фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців. ― Одеса : ОДАБА, 2024. С. – 694-698.
Abstract: The article dals with the problem of finding innovative approaches and strategies for effective project management in the sphere of advertising. The author describes the main stages and aspects of the advertising process. In particular, people working remotely in the field of advertising must constantly be interested in trends and create something creative and new. It depends on how many people will search and be fascinated by the products.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29196
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzhura_Roienko_The peculiarities of remote project management in the sphere of advertising.pdf209,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.