Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєв, О. С.-
dc.date.accessioned2024-12-08T15:10:47Z-
dc.date.available2024-12-08T15:10:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВасильєв О. С. Сучасні тенденції розвитку дизайну веб-сайтів електронної комерції / О. С. Васильєв // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 77-79.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28299-
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню сучасних тенденцій в дизайні веб-сайтів електронної комерції, що з’явилися та розвиваються в останній час. Основну увагу приділено особливостям композиційно-графічних рішень сторінок веб-сайтів і новим технологічним інноваціям, які забезпечують можливість здійснення комфортної покупки в інтернеті. Визначено, що стійкими залишаються тенденції: до мінімалізму, збільшення вільного простору, інтерактивності, адаптивності до мобільних пристроїв, використання анімації, відео контенту та доповненої віртуальної реальності для візуалізації товарів та взаємодії; використання каталогів у вигляді карток та унікальної типографіки. Отримані результати є підґрунтям для розробки нових веб-сайтів електронної комерції та редизайну існуючих.uk
dc.description.abstractThe work is devoted to the study of modern trends in the design of e-commerce websites that have appeared and developed recently. The main attention is paid to the features of compositional and graphic solutions of website pages and new technological innovations that provide the possibility of making a comfortable purchase on the Internet. It was determined that the trends remain stable: towards minimalism, increasing free space, interactivity, adaptability to mobile devices, the use of animation, video content and augmented virtual reality for product visualization and interaction; using catalogs in the form of cards and unique typography. The obtained results are the basis for the development of new e-commerce websites and the redesign of existing ones.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмінімалізмuk
dc.subjectвільний простірuk
dc.subjectінтерактивністьuk
dc.subjectадаптивністьuk
dc.subjectвізуалізація взаємодіїuk
dc.subjectminimalismuk
dc.subjectfree spaceuk
dc.subjectinteractivityuk
dc.subjectadaptabilityuk
dc.subjectinteraction visualizationuk
dc.titleСучасні тенденції розвитку дизайну веб-сайтів електронної комерціїuk
dc.title.alternativeE-commerce website design trendsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorVasyliev, O.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-25-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P077-079.pdf562,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.