Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19499| Title: | Вища освіта і STEM-освіта: реальність і перспективи |
| Other Titles: | Higher education and STEM-education: reality and prospects |
| Authors: | Нестеренко, О. Б. Горбач, В. І. |
| Keywords: | STEM-освіта інноваційна освіта проблемно-орієнтоване навчання професійна підготовка STEM-education innovative education problem-oriented learning professional training |
| Issue Date: | 2021 |
| Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
| Citation: | Нестеренко О. Б. Вища освіта і STEM-освіта: реальність і перспективи / О. Б. Нестеренко, В. І. Горбач // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 97-101. |
| Abstract: | В статті зроблено огляд і аналіз літературних джерел для визначення поняття STEM-освіти. Висвітлено особливості STEM-підходу у підготовці конкурентоспроможних фахівців. Визначено основні компоненти середовища STEM-освіти та підходи щодо формування змісту навчання для інтеграції STEM-освіти у вищу освіту. The article reviews and analyzes the literature to define the concept of STEM-education. The peculiarities of the STEM approach in the training of competitive specialists are highlighted. The main components of the STEM-education environment and approaches to the formation of learning content for the integration of STEM-education in higher education are identified. |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19499 |
| Appears in Collections: | Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ) Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Innovatyka2021_V1_P097-101.pdf | 266,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.