Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 29091-29100 зі 29992.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Cluster enterprises as interactive form for implementation of business ideas with socially important population representationsGryshchenko, Ivan; Ganushchak-Yefimenko, Liudmyla; Shcherbak, V.
2017Визначення ефективності операційного управління виробничим підприємствомСохацька, Г. В.; Сошнікова, В. С.
2012Методологія державного регулювання в інституційній структурі агробізнесуГерасимчук, Н. А.
2015The tools of communication activity of higher educational institutions of UkraineKrakhmalyova, N.
2017Маркетинговий інструментарій сервісного підприємстваМоргулець, О. Б.; Однолеток, М. І.
жов-2019Застосування маркетингового інструментарію впровадження інновацій у підприємницьку діяльністьПузирьова, П. В.; Крамар, М. С.
2018Розробка інноваційної наукомісткої продукції і асортиментна політика підприємств легкої промисловостіГанущак-Єфіменко, Л. М.; Міхєєва, Т. І.
2014Особливості застосування маркетингового комплексу в банківській сферіБихова, О. М.
2009Системний підхід до управління виставкою діяльністюКрахмальова, Н. А.
2012Економічний аспект виставково-ярмаркової діяльності підприємстваКрахмальова, Н. А.