Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 29061-29070 зі 29992.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Обгрунтування маркетингової товарної стратегії підприємстваГончаренко, І. М.; Рева, М. О.
2014Реалізація потенціалу енергоефективності як напрям підвищення рівня енергобезпеки вищих навчальних закладівГончаренко, І. М.
2019Regulatory provision of public procurement system in the context of European integration of UkraineMurovana, L.
2016Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в УкраїніБихова, О. М.
чер-2020Accounting model of human capital assessment within the information space of the enterpriseHilorme, Tetiana; Perevozova, Iryna; Sakun, Alina; Reznik, Oleg; Khaustova, Yevheniia
2021Вплив пандемії COVID-19 на розвиток стартапів в світіДудко, П. М.
2017Реклама як знаряддя збутуМурована, Л. В.; Коростинська, Н. Р.
2020Оцінювання регіональної концентрації великих, середніх та малих підприємств УкраїниБєлялов, Т. Е.; Мамонт, Вікторія Анатоліївна
2015Особливості клієнт орієнтованого підходу в управлінні ВНЗПапенко, Л. М.; Хлістунова, Н. В.
2016Ресурсозбереження як пріоритетний напрямок розвитку підприємницького потенціалу аграрної сфериЩербак, В. Г.