Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 29051-29060 зі 29992.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Франшиза як ефективний інструмент ведення готельно-ресторанного бізнесуКулак, Н. В.; Мурована, Л. В.
2018Основні тенденції українського ринку публічних закупівель у 2018 роціМурована, Л. В.
2018Науково-практичні засади формування фахових компетентностей дизайнерів костюма (до 30-річчя відкриття спеціальності «Дизайн» та 25-річчя кафедри художнього моделювання костюма)Грищенко, І. М.; Колосніченко, М. В.; Ніколаєва, Т. В.
2012Забезпечення економічної стійкості малого підприємства в нестабільних умовах господарюванняМоргулець, О. Б.; Зеленчук, М. М.
2022Бренд-менеджмент в системі інноваційного управління розвитком бізнесу підприємстваНикитюк, О. В.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2011Забезпечення енергоефективності функціонування підприємств легкої промисловостіГончаренко, І. М.
2016Роль інновацій у забезпеченні економічної безпеки підприємстваЯнковець, Т. М.; Бондаренко, А. С.
2016Значення колаборацій у сфері модиОстровський, Д. Л.; Янковець, Т. М.
2018Розвиток екологічного підприємства в рекреаційній сферіДудко, П. М.; Сом, Я. В.
2015Узгодження соціально-економічних інтересів підприємств на основі рефлексивного підходуЛісун, Я. В.