Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСафронова, О. О.uk
dc.date.accessioned2017-04-05T08:37:19Z-
dc.date.available2017-04-05T08:37:19Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationСафронова О. О. Системний підхід до організації рекламно-інформаційного простору архітектурного середовища [Текст] / О. О. Сафронова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 3). - C. 181-186.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5772-
dc.description.abstractУ роботі визначається поняття рекламно-інформаційного простору архітектурного середовища і необхідність системного підходу до його організації. Описані складові системного підходу до розробки концепції розміщення зовнішньої реклами в міському середовищі (на прикладі м. Києва) з врахуванням історико-містобудівного зонування. Визначено категорію громадських приміщень, для яких питання оптимізацїї розміщення реклами є актуальним.uk
dc.languageuk
dc.titleСистемний підхід до організації рекламно-інформаційного простору архітектурного середовищаuk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 3)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T3_P181-186.pdf570,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.