Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1016] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 941 до 960 з 1016
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Бізнес-аналіз ринку сировини для виробництва біотопливаШіковець, К. О.; Мартинюк, В. В.
2016Ресурсоощадні технології виробництва текстилю, одягу та взуття. Т. 1Щербань, В. Ю.; Піпа, Б. Ф.; Чабан, В. В.; Щербань, Ю. Ю.; Каплун, В. В.; Здоренко, В. Г.; Червонюк, О. К.; Чубукова, О. Ю.
2016Ресурсоощадні технології виробництва текстилю, одягу та взуття. Т. 2Щербань, В. Ю.; Піпа, Б. Ф.; Чабан, В. В.; Щербань, Ю. Ю.; Каплун, В. В.; Здоренко, В. Г.; Червонюк, О. К.; Чубукова, О. Ю.
2016Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствахЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
гру-2012Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій у вищих навчальних закладахЄвсейцева, О. С.; Ормонов, М. О.
2013Інституціоналізація рекреаційної діяльності в УкраїніСиненко, О. І.
2013Особливості використання "правила 4р" при вирішенні проблемних ринкових ситуацій на посередницьких підприємствахЄвсейцева, О. С.; Пустотіна, К. В.
2013Обгрунтування та розробка системи показників маркетингового аудиту дистрибуціїЯренко, А. В.
2013Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємстваЯренко, А. В.
2013Аналіз сучасних методів економічної кібернетики та їх реалізація в програмних засобахКвіта, Г. М.
2013Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловостіЗимбалевська, Ю. В.
2013Особливості просування освітніх посугПодольна, В. В.; Усик, С. П.
2013Організаційно-економічний механізм розвитку економіки знань в контексті формування людського капіталуРубан, В. Я.; Чубукова, О. Ю.
2013Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економікиЯренко, А. В.
2013Аналіз методик та підходів щодо забезпечення економічної безпеки підприємствІванченко, Н. О.
2014Визначення феномену інтелектуального капіталу в інноваційному середовищіЖарінова, А. Г.
2014Вдосконалення механізму ефективного управління туристичної сфери в Черкаській областіБутим, А. С.; Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2015Бізнес-аналіз розвитку ринку питної водиШіковець, К. О.; Чепіль, Є. Л.
2015Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.; Коломієць, Г. І.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 941 до 960 з 1016