Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1016] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 641 до 660 з 1016
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Тренди 2017 року, що впливають на брендингЗимбалевська, Ю. В.; Гончаренко, А. Р.
2018Соціальна мережа Facebook як сформований інструментарій інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Колесник, Б. О.
201810 найдорожчих брендів за версією журналу ForbesЗимбалевська, Ю. В.; Волковинська, П. С.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2018Сутність та завдання маркетингу у сфері страхових послугПодольна, В. В.; Курасова, О. В.
2018Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати?Євсейцева, О. С.; Сапян, А. С.
2018Використання нових методів просування в мережі інтернетХоменко, О. І.; Сичов, Д. О.
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2018Інноваційна діяльність як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств АПК УкраїниДіденко, Є. О.; Павленко, А. В.
2018Застосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємстваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Головач, М. С.
2018Підвищення ефективності державних підприємств шляхом застосування стратегії "блакитного океану"Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Сиволап, Ю. В.
2018Оптимізація системи управління персоналом у сучасних бізнес-структурахКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2018Сучасні технології управління персоналом у державному секторі УкраїниКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2018Моделювання виробничих процесів автоматизованого виробництваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Безсмертна, Ю. С.
2018International experience in higher education development in the context of globalization processesPonomarenko, Igor; Kugai, Kseniia
2018Сучасні проблеми економічного розвитку УкраїниОльшанська, О. В.; Мельник, А. О.; Борецька, Н. П.; Денисенко, М. П.; Чубукова, О. Ю.; Скрипник, М. І.; Стежко, Н. В.; Натрошвілі, Світлана Геннадіївна; Воронкова, Т. Є.; Бугас, Валерій Васильович; Власюк, Т. М.; Матюха, Микола Миколайович; Шацька, Зорина Ярославівна; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Саюн, А. О.; Григоревська, Олена Олександрівна; Бєлялов, Т. Е.; Радіонова, Наталія Йосипівна; Бабина, Тетяна Геннадіївна; Пономаренко, Ігор Віталійович; Баєв, В. В.; Будякова, О. Ю.; Фаріон, Н. О.; Сапян, А. С.; Юдицька, В. О.; Григорчук, Д. В.
2017Прогнозування соціально-економічних явищ та процесівРаллє, Н. В.; Білич, М. Ю.
2017Важливість позиціонування в процесі брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ковальчук, В. А.
2017Логістичний маркетингЧубукова, О. Ю.; Козловська, А. М.
2017Бренд-стратегія для малого підприємстваЗимбалевська, Ю. В.; Карабут, А. А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 641 до 660 з 1016