Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [997] Collection home page

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 997
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Marketing digital strategy for promoting brand of global retailer achieving sustainabilityBilovodska, Olena; Boienko, Olena; Omelchenko, Volodymyr; Kostynets, Iuliia; Ievseitseva, Olena; Omelchenko, Hanna
2024Market analysis of the renewable energy market of Ukraine in the context of changes in financial and economic processesHnatenko, Iryna; Bebko, Svitlana; Ievseitseva, Olena; Kvita, Halyna; Zos-Kior, Мykola
2023Dual education: an equal partnership institution of higher education - employers - education acquisitionsIevseitseva, Olena
2024Market research of the diesel fuel market of UkraineIevseitseva, Olena; Bebko, Svitlana; Matrenok, Nikita
Jun-2024Research and creative activity in the design field intersections of science, art, and engineeringGryshchenko, Ivan; Yezhova, Olga; Pashkevich, Kalina; Biryukova, Yulia
2024Використання відео як інструмент у маркетингуМулява, Х. С.; Євсейцева, О. С.
2024Маркетингова стратегія ТОВ "Нова пошта"Бебко, С. В.; Сіренко, В. Ю.
2024Маркетинговий аналіз ринку солодощів УкраїниШіковець, К. О.; Савоченко, М. О.
2024Просування та розвиток брендів у соціальних мережахГородецький, Ю. Д.
2024Особливості маркетингової стратегії державних органів управлінняКвіта, Г. М.; Ярош, А. О.
2024Виклики та перспективи цифрової трансформації в маркетингуКвіта, Г. М.; Щербань, А. М.
2024Концепції та проблеми екологічного маркетингуШіковець, К. О.; Матренок, Н. Р.
2024Маркетинговий інструментарій дослідження туристичного ринку УкраїниБебко, С. В.; Овсієнко, А. С.
2024Статистичний аналіз хлібобулочних виробівШіковець, К. О.; Кошова, О. О.
2024Актуальні тренди розвитку маркетингу торгівельних підприємствШіковець, К. О.; Тікан, Т. В.
2024Маркетинг у сфері відеоігорКвіта, Г. М.; Барановський, Д. С.
2024Facebook як рекламний інструмент для бізнесуШіковець, К. О.; Калімбет, І. А.
2024Визначення основних проблем та перспектив маркетингу на підприємствахЄвсейцева, О. С.; Кулик, В.
2024Цифровізація та штучний інтелект в сучасному маркетингуЄвсейцева, О. С.; Смольський, М. Р.
2024Використання штучного інтелекту у маркетингу як тренд в умовах цифровізаціїЄвсейцева, О. С.; Самойленко, К. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 997