Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : [110] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Платформи:
  1. Передові європейські практики віртуального навчання у бізнес-освіті та їх поширення в освітньому просторі України в контексті реалізації проєкту ERASMUS+ VEHUB4YOU
  2. SMART-спеціалізація регіонів та біоекономіка для сталого розвитку на національному та міжнародному рівнях
  3. Підприємницька освіта як засіб досягнення цілей стійкого розвитку та інструмент формування організаційно-підприємницького капіталу в Україні
  4. Менеджмент 4.0: освітні технології для цифрової епохи
  5. Фінансова стабільність в цифрову епоху: європейські підходи та особливості їх імплементації в Україні
  6. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних даних відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 110
Дата випускуНазваАвтор(и)
29-кві-2025Розвиток підприємницької освіти: нові горизонти сталого бізнесу у легкій промисловостіКасумов, Т. А.
29-кві-2025Маркетингові стратегії просування продукції з деокупованих територійОрел, Володимир
29-кві-2025Маркетингова логістика як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємстваКорнієцький, Олександр
29-кві-2025Клієнтський досвід у воєнний час: як емпатія і відповідальність формують сталість брендуСкороходов, І. М.
29-кві-2025Комунікаційні стратегії маркетингу в період глобальних перетвореньТолчінін-Бурунський, Ю. С.; Євсейцева, О. С.
29-кві-2025Етичні аспекти маркетингових стратегій в умовах воєнної економіки як чинник формування споживчої довіри та репутації брендуГалстян, М. А.; Квіта, Г. М.
29-кві-2025Маркетингові аспекти формування механізму управління взаємодією ЗВОБебко, Світлана; Шевчик, Василь
29-кві-2025Психологія споживача в рекламі: як маркетинг використовує емоційні тригери для залучення увагиГородецький, Юрій Дмитрович
29-кві-2025Маркетинг цифрових інновацій у контексті сталого розвитку бізнесуОлійник, О. В.
29-кві-2025Тенденції розвитку інтегрованих структур у взаємодії підприємств УкраїниБаула, Олексій; Орел, Анна
29-кві-2025Сучасні цифрові платформи для проведення опитувань: порівняльний аналіз інструментів digital маркетингу та можливості їх використання академічною спільнотоюШевчук, П. Д.
29-кві-2025Вплив адаптивного мотиваційного механізму на конкурентоспроможність підприємств у кластеріРабчук, Сергій; Орел, Анна
29-кві-2025Типологія соціальної відповідальності в маркетингуШіковець, К. О.; Цюпа, А. Р.
29-кві-2025Інноваційні інструменти державної підтримки стартап ніціатив в малому підприємництвіМягких, І. М.; Крахмальова, Н. А.
29-кві-2025Оцінка розвитку сфери освітніх послуг в умовах воєнного та післявоєнного стануБєлялов, Талят; Аширов, Еннан
29-кві-2025Соціальна відповідальність як стратегічний пріоритет академічного підприємництваВергун, Михайло Олексійович
29-кві-2025Електронна комерція в Україні: стратегії адаптації та розвитку в умовах цифрової трансформації, поширення мобільних технологій та макроекономічних шоків воєнного часуШкода, М. С.; Бурка, Б. О.
29-кві-2025Глокалізація інноваційного підприємництва в умовах війниГнатенко, І. М.; Гончаренко, І. А.
29-кві-2025Місце освітніх ініціатив у структурі крос-кластерних колаборацій: стратегічний підхід до розвитку міжгалузевої синергіїМудрий, М. С.
29-кві-2025Фінансова безпека банківської системи України в умовах сталого розвиткуЧернишов, М. О.; Левченко, В. П.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 110
VІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція (м. Київ, 29 квітня 2025 року)