Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКвіта, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorХристофович, Аліна Борисівна-
dc.date.accessioned2025-09-04T08:42:40Z-
dc.date.available2025-09-04T08:42:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХристофович А. Б. Удосконалення маркетингової діяльності компанії «Perfect Group» на ринку нерухомості : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 "Маркетинг" / А. Б. Христофович ; наук. кер. Г. М. Квіта ; рец. К. О. Шіковець. – Київ : КНУТД, 2025. – 48 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30920-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі велика увага приділяється вивченню маркетингової діяльності в будівельному секторі, зокрема аналізу діяльності компанії Perfect Group на українському ринку нерухомості. У дослідженні розглянуті теоретичні аспекти маркетингу в будівельній сфері, проаналізовано сучасний стан ринку нерухомості, а також маркетингові та фінансово-економічні показники компанії. Особливу увагу приділено оцінці результативності маркетингових кампаній через такі показники, як ROI, CPA, LTV та NPS. На основі проведеного аналізу запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії та подальшого розвитку компанії.uk
dc.description.abstractThis thesis explores marketing activities within the construction industry, with a focus on analyzing the operations of Perfect Group in the Ukrainian real estate market. It delves into the theoretical principles of marketing in construction, assesses the current state of the real estate sector, and evaluates the company’s marketing performance alongside its financial and economic metrics. Particular emphasis is placed on measuring the effectiveness of marketing campaigns through metrics such as ROI, CPA, LTV, and NPS. Based on these findings, recommendations for enhancing the marketing strategy and fostering company growth are provided.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбудівельний секторuk
dc.subjectринок нерухомостіuk
dc.subjectPerfect Groupuk
dc.subjectефективність маркетингових кампаній,uk
dc.subjectстратегія розвиткуuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectdevelopment strategyuk
dc.subjectconstruction industryuk
dc.subjectreal estate marketuk
dc.subjectPerfect Groupuk
dc.subjectmarketing campaign performanceuk
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності компанії Perfect Group на ринку нерухомостіuk
dc.title.alternativeImprovement of the marketing activities of the company «Perfect Group» in the real estate marketuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorKhrystoforovych, A. B.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗМРск(н)-22uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.specialityМаркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorKvita, G. M.-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Khrystoforovuch__Kvita.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.