Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШіковець, Катерина Олексіївна-
dc.contributor.authorСмольский, Максим Романович-
dc.date.accessioned2025-08-12T12:22:33Z-
dc.date.available2025-08-12T12:22:33Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСмольский М. Р. Аналіз інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / М. Р. Смольский ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2025. – 59 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30818-
dc.description.abstractСмольский М.Р. «Аналіз інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства» – Рукопис. Кваліфікаційна робота на здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальністю 075 Маркетинг. – Київський національний університет технологій та дизайну, Київ, 2025 рік. У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні, методологічні та прикладні аспекти інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства. На основі аналізу діяльності акціонерного товариства АТ «СК «ІНГО» проведено оцінку поточного стану інформаційного забезпечення маркетингу, визначено проблемні зони, що стримують ефективне функціонування маркетингових процесів. Особливу увагу приділено аналізу використання сучасних інформаційних технологій у маркетинговій практиці компанії. У роботі запропоновано напрями вдосконалення інформаційної підтримки маркетингової діяльності підприємства, зокрема через запровадження новітніх цифрових рішень та удосконалення системи внутрішньої аналітики. Проведено оцінку очікуваної економічної ефективності реалізації запропонованих заходів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectстрахова компаніяuk
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk
dc.subjectмаркетингова системаuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.subjectmarketing systemuk
dc.subjectmarketing informationuk
dc.subjectinformation supportuk
dc.subjectinsurance companyuk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.subjectmarketing analysisuk
dc.titleАналіз інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeAnalysis of information support of marketing activities of the enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorSmolsky, Maksim-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБМР- 21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorShikovets, Katerina-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Smolsky_Shikovets.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.