Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30397
Назва: Project marketing: from strategy development to market launch
Інші назви: Проектний маркетинг: від розробки стратегії до виходу на ринок
Автори: Haichenia, Stanislav Serhiiovych
Vyshnevska, Maryna Oleksandrivna
Ключові слова: project management
project marketing
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Haichenia S. S., Project marketing: from strategy development to market launch. / S. S. Haichenia, M. O. Vyshnevska // Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті : матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців, м. Одеса, 2024. – Одеса : ОДАБА, 2024. – С. 698–701.
Короткий огляд (реферат): The relevance of this topic lies in the need to integrate marketing strategies at all stages of the project life cycle, from idea generation to launch and further development. Modern markets are dynamic, requiring companies to be adaptable and flexible. Promotion strategies must account for changes in consumer behaviour, the impact of technologies such as artificial intelligence and Big Data, and trends like personalization and environmental responsibility. The right marketing approach helps minimize risks, reduce customer acquisition costs, and increase product competitiveness
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30397
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Haichenia S. Vyshnevska M. tezy-698-701.pdfHaichenia S. Vyshnevska M. tezy204,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.