Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29848
Назва: Маркетинг вражень як основа просування ресторанно-розважального комплексу
Автори: Ахмедова, Олена Олегівна
Дата публікації: лют-2024
Видавництво: Харків, НУЦЗУ
Бібліографічний опис: Ахмедова О. О. Маркетинг вражень як основа просування ресторанно-розважального комплексу / О. О. Ахмедова // Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації», Харків, НУЦЗУ, 22-23 лютого. - 2024. - С.107-110
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29848
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbirTUR2024.pdf2,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.