Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29831
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Станіченко, Оксана Федорівна | - |
dc.contributor.author | Силенко, Юлія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-02T09:31:07Z | - |
dc.date.available | 2025-06-02T09:31:07Z | - |
dc.date.issued | 2024-11-29 | - |
dc.identifier.citation | Станіченко О. Ф. Формування психологічної ресурсності студентів у сучасних реаліях / О. Ф. Станіченко, Ю. В. Силенко // Грааль науки. - 2024. № 46. С. 912-916. | uk |
dc.identifier.issn | 2710–3056 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29831 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджена психологічна ресурсність студентів, як важливий чинник адаптації до освітнього процесу, подолання стресових ситуацій і досягнення високих результатів у навчанні. Автори визначено до психологічної ресурсності такі складові – емоційна стійкість, когнітивна гнучкість і мотиваційна активність. Авторами наголошується, що сучасні реалії (цифровізація освіти, соціальні та економічні виклики) значно впливають на психологічну ресурсність студентів, створюючи як нові можливості, так і додаткові стресові фактори. Відповідно, формування психологічної ресурсності стає важливою складовою освітнього процесу. Визначено, основні чинники формування ресурсності студентів, що включають індивідуально-психологічні особливості, соціальну підтримку, а також умови освітнього середовища. Наголошується, що всі ці чинники мають інтегративний характер і взаємодіють між собою. Запропоновані практичні методи (шляхи формування та розвитку психологічної ресурсності), такі як тренінги з розвитку емоційної стійкості, індивідуальне консультування та застосування ІКТ, що, на думку авторів, є ефективними засобами формування психологічної ресурсності в умовах сучасних викликів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | психологічна ресурсність | uk |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk |
dc.subject | освітній процес у ЗВО | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.title | Формування психологічної ресурсності студентів у сучасних реаліях | uk |
dc.title.alternative | Forming psychological resourcefulness of students in contemporary realities | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Stanichenko, Oksana | - |
local.contributor.altauthor | Sylenko, Yuliia | - |
local.subject.section | Проблеми вищої освіти | uk |
local.source | Грааль науки | uk |
local.subject.faculty | Факультет дизайну | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра мультимедійного дизайну | uk |
local.identifier.doi | 10.36074/grail-of-science.29.11.2024.131 | uk |
local.identifier.uri | https://archive.journal-grail.science/index.php/2710-3056/issue/view/29.11.2024 | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Станіченко Силенко 2024 стаття Грааль науки.pdf | 2,61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.