Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29741
Назва: | Modern Tendencies of ESLL within Martial Law Conditions |
Інші назви: | Сучасні тенденції навчання англійської мови як другої мови в умовах військового стану |
Автори: | Khalabuzar, Oksana |
Ключові слова: | information and communication and health-saving technologies language portfolio learning technology language and speech competences individualization of ESLL teaching/ control tools project method communicative technology |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Khalabuzar O. Modern Tendencies of ESLL within Martial Law Conditions / O. Khalabuzar // Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка»). - 2025. - № 3 (33). - C. 708-719. |
Source: | Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка») |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються сучасні тенденції викладання англійської мови в умовах воєнного стану, який справляє величезний вплив на освітню спільноту українських студентів, учнів, науковців і викладачів. Автор розкриває стан освітніх проблем, спричинених повномасштабним вторгненням Росії на українську територію. На думку автора, мета викладача вищого навчального закладу під час війни в Україні – організувати навчальний процес таким чином, щоб студенти були готові відвідувати онлайн/офлайн уроки незалежно від військової обстановки з урахуванням аспектів безпеки. Студент повинен усвідомити важливість навчання у ВНЗ, отримати професію та вищу освіту для себе та свого майбутнього, незважаючи на стресові фактори. Таким чином, велику увагу необхідно приділяти інтерактивним методам, заснованим на особистісно-орієнтованому підході до учня, спрямованим на розвиток не тільки творчого потенціалу студентів, а й уміння мислити та швидко реагувати, вдосконалювати комунікативні навички. Автор зазначає, що використання дистанційного навчання поряд з інтерактивними формами і методами, індивідуалізацією в ESLL дозволяє практично збільшити обсяг розмовної практики, мотивувати студентів, виконувати дидактичні функції. Таким чином учитель стає наставником самостійної навчально-пізнавальної та творчої діяльності студентів. Але вчителю слід пам’ятати і про недоліки: при надмірному використанні впровадження інтерактивних технологій стає механічним, учні знижують рівень своєї зацікавленості. Крім того, здоров’язберігаюча тенденція передбачає збалансованість онлайн- і офлайн-навчання, тому необхідно урізноманітнити ігри та поєднати інтерактивні методи навчання з традиційними. Тому вчителям під час викладання англійської мови на сучасному етапі розвитку педагогічної науки в умовах воєнного стану необхідно намагатися будувати освітній процес на науково-концептуальній основі таких освітніх тенденцій, як: цифрові інтерактивні технології, які включають традиційні та нетрадиційні аудиторні методи; особистісно орієнтована технологія/індивідуалізація разом з комунікативно насиченою діяльністю; здоров'язберігаючі технології. Подальші наукові роботи автора будуть присвячені проблемам навчання студентів з особливими потребами, які мають адаптуватися до суворих умов воєнного стану. Ключові слова: технологія навчання, мовна та мовленнєва компетенції, засоби навчання/контролю, метод проектів, комунікативна технологія, інформаційно-комунікаційні та здоров’язберігаючі технології, індивідуалізація навчання англійській мові, мовне портфоліо. |
DOI: | 10.52058/2786-6300-2025-3(33)-708-718 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29741 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
ISSN: | 2786-6300 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Khalabuzar O. Modern Tendencies ESl within Martial law.pdf | Khalabuzar O. ESLL within Martial Law | 2,18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.