Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29741
Назва: Modern Tendencies of ESLL within Martial Law Conditions
Інші назви: Сучасні тенденції навчання англійської мови як другої мови в умовах військового стану
Автори: Khalabuzar, Oksana
Ключові слова: information and communication and health-saving technologies
language portfolio
learning technology
language and speech competences
individualization of ESLL
teaching/ control tools
project method
communicative technology
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Khalabuzar O. Modern Tendencies of ESLL within Martial Law Conditions / O. Khalabuzar // Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка»). - 2025. - № 3 (33). - C. 708-719.
Source: Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка»)
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються сучасні тенденції викладання англійської мови в умовах воєнного стану, який справляє величезний вплив на освітню спільноту українських студентів, учнів, науковців і викладачів. Автор розкриває стан освітніх проблем, спричинених повномасштабним вторгненням Росії на українську територію. На думку автора, мета викладача вищого навчального закладу під час війни в Україні – організувати навчальний процес таким чином, щоб студенти були готові відвідувати онлайн/офлайн уроки незалежно від військової обстановки з урахуванням аспектів безпеки. Студент повинен усвідомити важливість навчання у ВНЗ, отримати професію та вищу освіту для себе та свого майбутнього, незважаючи на стресові фактори. Таким чином, велику увагу необхідно приділяти інтерактивним методам, заснованим на особистісно-орієнтованому підході до учня, спрямованим на розвиток не тільки творчого потенціалу студентів, а й уміння мислити та швидко реагувати, вдосконалювати комунікативні навички. Автор зазначає, що використання дистанційного навчання поряд з інтерактивними формами і методами, індивідуалізацією в ESLL дозволяє практично збільшити обсяг розмовної практики, мотивувати студентів, виконувати дидактичні функції. Таким чином учитель стає наставником самостійної навчально-пізнавальної та творчої діяльності студентів. Але вчителю слід пам’ятати і про недоліки: при надмірному використанні впровадження інтерактивних технологій стає механічним, учні знижують рівень своєї зацікавленості. Крім того, здоров’язберігаюча тенденція передбачає збалансованість онлайн- і офлайн-навчання, тому необхідно урізноманітнити ігри та поєднати інтерактивні методи навчання з традиційними. Тому вчителям під час викладання англійської мови на сучасному етапі розвитку педагогічної науки в умовах воєнного стану необхідно намагатися будувати освітній процес на науково-концептуальній основі таких освітніх тенденцій, як: цифрові інтерактивні технології, які включають традиційні та нетрадиційні аудиторні методи; особистісно орієнтована технологія/індивідуалізація разом з комунікативно насиченою діяльністю; здоров'язберігаючі технології. Подальші наукові роботи автора будуть присвячені проблемам навчання студентів з особливими потребами, які мають адаптуватися до суворих умов воєнного стану. Ключові слова: технологія навчання, мовна та мовленнєва компетенції, засоби навчання/контролю, метод проектів, комунікативна технологія, інформаційно-комунікаційні та здоров’язберігаючі технології, індивідуалізація навчання англійській мові, мовне портфоліо.
DOI: 10.52058/2786-6300-2025-3(33)-708-718
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29741
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
ISSN: 2786-6300
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khalabuzar O. Modern Tendencies ESl within Martial law.pdfKhalabuzar O. ESLL within Martial Law2,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.